tisdag 18 september 2007

Tisdag

Jag gick till skolan idag, som vanligt. Det var lite drygt, men jag börjar ju vänja mig nu.
I skolan hade jag tråkigt, men jag hade inte förväntat mig något annat heller. Fast visst skrattade jag lite.

Sen slutade vi tidigare, ingen engelska. Jag och Ullis fixade klart prao-plats. Jag ska vara på ett café både vecka 40 och 41. Och vecka 41 så praoar Ullis där också. Det kommer nog bli bra, för jag hittar till caféet.

Har kollat på Idol, och Idol 2007 är faktiskt helt okej. Inte jätteroligt, men helt okej nu när jag har tråkigt. Men Måns var största skämtet, seriöst, vad gjorde han där?
Jag kollade nyss på House också, det är intressant, men jag blir irriterad när jag kollar på det. För man vet alltid vem som har rätt.

Nu är det dags att mata Timo, så nu ska jag göra det.


Inga kommentarer: